top of page

לוח שנה בעיצוב אישי

רוצים לעצב לוח שנה בעצמכם? היום זה בהחלט אפשרי! עם תמונות וטקסטים שלכם, אתם יכולים להזמין כל לוח שנה בעיצוב אישי. לוח השנה יכול להיות מיועד עבורכם או כמתנה או עבור העסק שלכם. באמצעות מעצב גרפי בבית דפוס מקצועי, תוכלו לקבל את לוח השנה היפה והמרהיב ביותר כפי שדמיינתם. האפשרויות היום להדפסה ועיצוב של לוחות שנה הם כמעט בלתי מוגבלים ולכן יש לכם הרבה מאוד חופש בחירה בלוח השנה שתזמינו בעיצוב אישי.

 

 

הדפסה של לוחות שנה אישיים

בית דפוס מקצועי ידפיס עבורכם לוחות שנה אישיים על-פי עיצוב שאתם תבחרו. ניתן להדפיס לוחות שנה שולחניים או לוחות שנה לתלייה ולקבל את כמות לוחות השנה הרצוייה לכם. דרך בית הדפוס ניתן להזמין כמויות גדולות של לוחות שנה מעוצבים בעיצוב אישי ולחסוך בעלות של כל לוח שנה. לוחות השנה יגיעו אליכם עד הבית או עד לבית העסק שלכם כאשר הם באיכות גבוהה ביותר ונראים מהמם עם העיצוב שאתם בחרתם.

 

 

עיצוב לוח שנה דרך בית דפוס מקצועי

אחד מבתי הדפוס הוותיקים ביותר לעיצוב לוח שנה הוא בית הדפוס של חברת דפוס אילן בע"מ. בית הדפוס של חברת דפוס אילן בע"מ פועל כבר קרוב ל-60 שנה ברציפות והוא מדפיס מוצרים לדיוור ישיר ולוחות שנה מיוחדים לחברות, בתי עסק ורשויות מקומיות בכל רחבי הארץ. צוות חברת דפוס אילן בע"מ כולל אנשי מקצוע מומחים בתחום העיצוב הגרפי והדפוס והם ידאגו לעצב עבורכם לוח שנה מהמם עם התמונות והכיתוב הרצויים לכם. לוחות השנה של חברת דפוס אילן בע"מ יכולים להיות מודפסים בכל סדר גודל ועל-פי הכמות הנדרשת לכם.

 

 

לוח שנה אישי כמתנה מרגשת

אם אתם מעוניינים להדפיס לוח שנה או לוחות שנה כמתנות, לוח שנה הוא בהחלט המתנה האישית המרגשת ביותר! מכיוון שלוח השנה מוצב על שולחן או על הקיר לאורך כל השנה, הוא הרבה מעבר למתנה חד פעמית. לוחות שנה מעוצבים אישית עם תמונות והקדשה אישית, נשארים אצל מקבלי המתנה לשנים רבות גם אחרי שהשנה עוברת. אם כן, זוהי המתנה המושלמת ביותר עבור כל אירוע חגיגי.

 

 

איך ניתן להזמין לוח שנה בעיצוב אישי?

את לוחות השנה בעיצוב אישי תוכלו להזמין ישירות מצוות חברת דפוס אילן בע"מ דרך מספר הטלפון של בית הדפוס או באמצעות כתובת המייל המופיעה באתר. בית הדפוס של חברת דפוס אילן בע"מ ממוקם בעיר אשדוד ומספק שירות לאיזורים רבים בארץ באמצעות שליחת כל מוצרי ההדפסה ללקוח של כל פרוייקט היוצא מבית הדפוס. אם אתם זקוקים לשירות מהיר ומקצועי להדפסה של לוחות שנה בעיצוב אישי ומותאם לכם, זה הזמן לפנות לצוות חברת דפוס אילן בע"מ ולקבל את השירות הטוב ביותר להדפסה של לוחות שנה.

 

בעת בחירת לוח השנה המעוצב שלכם, תוכלו לבחור את סוג ההדפסה – הדפסה של לוח שנה שולחני או הדפסה של לוח שונה לתלייה. ניתן גם לשלב בין סוגי ההדפסות בהתאם לצרכים האישיים או העסקיים שלכם.

 

 

חברת דפוס אילן בע"מ מציעה - לוח שנה בעיצוב אישי

מתלבטים איזה עיצוב לבחור ללוח השנה האישי שלכם? זה הזמן לחייג למספר הטלפון המופיע באתר ולהינות משירות אישי ומקצועי של צוות חברת דפוס אילן בע"מ. בבית הדפוס של החברה יעצבו עבורכם, על-ידי מעצב גרפי מוכשר, את לוח השנה עם התמונות והצבעים שבחרתם והמוצר המוגמר ישלח אליכם עד לבית או לבית העסק שלכם.

צוות חברת דפוס אילן בע"מ ממתין לשיחת טלפון מכם – זה הזמן להתקשר ולהזמין הדפסה של לוח שנה אישי!

bottom of page