top of page

כיצד הדפסנו 26 ערכות משחק תוך 24 שעות בלבד



משחק

שיתוף פעולה, יצירתיות, גמישות, זריזות וכמובן איכות, שולבו יחד כדי להפיק משחק חדשני וייחודי מסוגו שפותח ותוכנן על ידי חברת ExperTeam הישראלית, עבור צוות המכירות הגלובלי של חברה בינלאומית, המאפשר הטמעת תהליכי מכירה.

חברת Experteam מתמחה בתחום ההדרכה והלמידה הארגונית באמצעות למידת טכנולוגיות של חברות שונות ופיתוח פתרונות אפקטיביים עבורן, כגון: הדפסת קלפי משחק וכן הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי. לצורך הפקת המשחק החברה הציגה לוח הזמנים צפוף מאוד, כך שנותרו עשרים וארבע שעות בלבד לביצוע המשימה, שכן היה על המשחק להגיע בזמן ליעדו (על ידי שליחות בינלאומית מהירה) ואף להיות מוצג לראשונה בתערוכה יוקרתית באירופה.

כל ערכת משחק כוללת מספר חלקים וביניהם לוח מרכזי, 400 כלי משחק בצבעים שונים, 70 כרטיסי שאלות ומחברת אישית לכל משתתף. כל הערכה יוצרה על שתי המכונות הדיגטליות החדשות שלנו: HP Indigo 10000 Digital Press , ומכונת Euclid III לחיתוך בלייזר מתוצרת Highcon. שתי המכונות הדיגיטליות, מאפשרות עבודה מהירה, איכותית ומדויקת במיוחד. הצבעים שהתקבלו בהדפסה היו בדיוק לפי בקשת הלקוח – חזקים ומושכים את העין, וחיתוך כלי המשחק שבוצע במכונת ה-Euclid 3 היה מדויק ומקצועי.

תוך 24 שעות עמדו מולנו 26 ערכות משחק איכותיות המיועדות ל-260 שחקנים, ולנו רק נותר לשלח את הערכות לחו"ל. המשחק זכה להצלחה גדולה ויהווה מודל לייצור של משחקים דומים אשר יפותחו ויותאמו גם הם עבור לקוחות חברת ExperTeam.

צוות דפוס אילן הוכיח שוב שעם שפע יצירתיות, גמישות והמכונות הכי מתקדמות בשוק, ניתן להפיק מגוון מוצרים בכל צורה, גודל וצבע, והשמיים הם הגבול.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על הפרויקט, על חיתוך נייר בלייזר ועל חיתוך נייר צורני? כבר חושבים על ערכה לימודית עבורכם? צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים :)


48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בתי דפוס באשדוד

לפני כשלושה עשורים כשהאינטרנט והאי מייל נכנסו לחיינו, היו שטענו וניבאו כי הדפוס צפוי להיעלם. והנה, עשורים אחרי, הדפוס לא רק שלא נעלם, אלא גם מתפתח, מתקדם ומציע אפשרויות הדפסה חדשה לצד האפשרויות המוכרו

הדפסת חצי גיליון

גיליונות וחצי גיליונות הן הדרך והשפה שבה בתי דפוס מגדירים את גודל הנייר לביצוע עבודת ההדפסה. מרבית עבודות הדפוס, עושים שימוש בגודל מלא או חצי גודל של תקן דף סטנדרטי, בכדי ליצור אחידות והבנה של גודל הת

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי

קלפים משמשים לצרכים רבים כאשר השימושים המוכרים ביותר הם: קלפים למשחקים בטווח גילאים צעיר ועד מבוגר, קלפים לצורכי טיפול רגשי קלפים למטרות ידע וחינוך. ניתן לרכוש קלפים למטרות הללו בכל חנות ספרים, משחקים

bottom of page