top of page

הכל על השער הפרסונלי של מגזין ELLE עם קים קרדשיאן


בחודש אפריל, 50 אלף מנויות של מגזין האופנה ELLE קיבלו הפתעה בדואר. הקוראות הנבחרות קיבלו עותק שהודפס במיוחד עבורן, כשעל הכריכה קים קרדישאן ווסט והקדשה ממנה עם שמה הפרטי של הקוראת. הכריכה האישית עוררה רעש רב ברשתות החברתיות, וכך איפשרה לחברה לתקשר עם הקוראים שלה ברמה של אחד על אחד.


על מנת ליצור את הכריכות, ELLE בחרו 50 אלף שמות מתוך רשימת המנויים שלהם, תוך שימוש בדמוגרפיה ומידע נוסף על הקהל שלהם כדי לאתר את הקוראים שעשויים להיות מעריצים של קים קרדשיאן, וכך לייצר את ההשפעה הכי גדולה. לאחר מכן, המגזין ביקש מקרדשיאן לכתוב בכתב ידה את כל אותיות האלף בית, וממנו הם ייצרו פונט. קרדשיאן גם סיפקה עבורם מספר משפטים שהייתה אומרת גם פנים אל פנים.

השער האישי של המגזין יוצר באמצעות טכנולוגיית "מידע משתנה", והודפס במכונת HP Indigo 10000 בדפוס Quad/Graphics בארצות הברית, כך שהכריכה נראתה והרגישה כמו כריכה רגילה של מגזין.

עבור מגזין ELLE, המטרה הייתה למשוך את הקוראים שלהם, ולגרום לאנשים לדבר על המותג שלהם. דובר מטעם המגזין ציין כי התגובות היו חיוביות במיוחד, וכן שהמנויים שלהם צילמו את העותק לרשתות החברתיות ואפילו מסגרו ותלו אותו על הקיר כמו לוחות שנה פרסונלים.

הכח של פריט המודפס פרסונלית, כגון: הדפסת מחברות פרסונליות, לוחות שנה פרסונלים או מחברות פרסונליות, גדול בהרבה מסתם פעולה של יצירת התעניינות. מחקרים שנעשו לאחרונה הראו כי צרכנים ייטו לבצע רכישה כאשר חברה לוקחת את הצעד הנוסף והופכת את ההצעה לאישית עבורם ע"י פעולות כאלה כגון, הדפסת מחברות פרסונליות. למעשה, צרכנים למדו לצפות לרמה מסויימת של פרסונליזציה, בתחומים שונים. לדוגמה, באתרי קניות רבים ישנן הצעות של מוצרים המבוססים על רכישות קודמות שבוצעו ע"י הלקוח. בדפוס, טכנולוגיית המידע המשתנה שימושית מאוד במוצרים פרסומיים הפונים לקהל הלקוחות בצורה אישית, ומעודדת יצירת קשר עם המפרסמים.

המאמר המקורי פורסם באתר: Publishing Executive

תורגם ע"י צוות דפוס אילן


132 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בתי דפוס באשדוד

לפני כשלושה עשורים כשהאינטרנט והאי מייל נכנסו לחיינו, היו שטענו וניבאו כי הדפוס צפוי להיעלם. והנה, עשורים אחרי, הדפוס לא רק שלא נעלם, אלא גם מתפתח, מתקדם ומציע אפשרויות הדפסה חדשה לצד האפשרויות המוכרו

הדפסת חצי גיליון

גיליונות וחצי גיליונות הן הדרך והשפה שבה בתי דפוס מגדירים את גודל הנייר לביצוע עבודת ההדפסה. מרבית עבודות הדפוס, עושים שימוש בגודל מלא או חצי גודל של תקן דף סטנדרטי, בכדי ליצור אחידות והבנה של גודל הת

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי

קלפים משמשים לצרכים רבים כאשר השימושים המוכרים ביותר הם: קלפים למשחקים בטווח גילאים צעיר ועד מבוגר, קלפים לצורכי טיפול רגשי קלפים למטרות ידע וחינוך. ניתן לרכוש קלפים למטרות הללו בכל חנות ספרים, משחקים

bottom of page