top of page

בית דפוס במרכז

הדפסה היא חלק חיוני מחיי היומיום שלנו. מכרטיסי ביקור ועד חוברות, דוחות רווח והפסד ועד מגזינים ולוחות שנה, הדפסה היא חלק מהותי מהשוק הצרכני.

בשנים האחרונות חלה עלייה בשימוש בדפוס דיגיטלי על ידי חברות. הדפסה דיגיטלית הפכה לפופולרית יותר מכיוון שהיא זולה יותר מהשיטות המסורתיות ואינה מצריכה את העבודה הגוזלת זמן הנלווית לתהליכי הדפסה ידניים.


הדפסת קטלוגים ופולדרים בכמויות קטנות

תעשיית הדפוס והעיצוב מתפתחת ללא הרף והעתיד נראה די ורוד עבור העוסקים בתחום זה.

הדפסת קטלוגים היא צורת הדפסה שבה קמעונאים משתמשים בחומרים מודפסים כדי להעביר את המוצרים והשירותים שלהם ללקוחות. הם בדרך כלל מפיצים את הקטלוגים האלה בדואר או שמים אותם במקומות קמעונאיים כמו חנויות מכולת, קניונים או חנויות כלבו. וצד שני הפולדרים בדרך כלל ניתנים בישיבות העסק או בכנסים גדולים ושונים.


יתרונות של בית דפוס במרכז

בית הדפוס במרכז הוא טרנד חדש שאט אט תופס מקום. זה קונספט שבו בית דפוס מטפל בכל מלאכת ההעתקה וההדפסה בטכנולוגיה דיגיטלית.

שלושת היתרונות העיקריים של מודל עסקי מסוג זה הם:

- בעלי עסקים קטנים יכולים להתמקד בכישורי הליבה שלהם ולתת למדפסות שלהם לטפל בפעילויות הקשורות לייצור.

- בתי דפוס יכולים להציע הנחות בהזמנות גדולות, שכן הם דואגים לכל ההזמנה ואינם צריכים להסתמך על יצרנים בודדים.

- הצרכים של מסמכים פיזיים, חשבוניות וחומרים מודפסים אחרים יקטן מכיוון שניתן לגשת למסמכים דיגיטליים כמעט בכל מקום.

ככל שהביקוש לקטלוגים ופולדרים בכמויות קטנות ממשיך לגדול, כך גם גדל הצורך בכמויות קטנות יותר של מוצרים אלו. מרכזי דפוס דיגיטליים מסוגלים לספק את הכמויות הקטנות הללו הודות ליכולות המהירות הגבוהות שלהם ותהליכי הייצור בעלות נמוכה.


לסיכום, בתי דפוס עדיין חשובים בעידן הדיגיטלי ולדפוס הדיגיטלי יש סט יתרונות משלו. אם יש לכם מוצר דיגיטלי, תוכלו להדפיס את המוצרים שלכם בעזרת הדפסה דיגיטלית.


אנו בחברת “דפוס אילן” מתגאים בכך שאנו מקפידים על קשר אישי וחם עם לקוחותינו, מתאימים לכל לקוח את הפתרונות הטכנולוגיים והשיווקיים בהתאם לצרכיו ומאמינים בדבר אחד, שההצלחה של לקוחותינו היא הצלחה שלנו.

מעוניינים לשמוע על שירותנו בבית דפוס במרכז?

התקשרו אלינו או השאירו לנו פנייה באתר ונחזור אליכם בהקדם.

50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בתי דפוס באשדוד

לפני כשלושה עשורים כשהאינטרנט והאי מייל נכנסו לחיינו, היו שטענו וניבאו כי הדפוס צפוי להיעלם. והנה, עשורים אחרי, הדפוס לא רק שלא נעלם, אלא גם מתפתח, מתקדם ומציע אפשרויות הדפסה חדשה לצד האפשרויות המוכרו

הדפסת חצי גיליון

גיליונות וחצי גיליונות הן הדרך והשפה שבה בתי דפוס מגדירים את גודל הנייר לביצוע עבודת ההדפסה. מרבית עבודות הדפוס, עושים שימוש בגודל מלא או חצי גודל של תקן דף סטנדרטי, בכדי ליצור אחידות והבנה של גודל הת

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי

קלפים משמשים לצרכים רבים כאשר השימושים המוכרים ביותר הם: קלפים למשחקים בטווח גילאים צעיר ועד מבוגר, קלפים לצורכי טיפול רגשי קלפים למטרות ידע וחינוך. ניתן לרכוש קלפים למטרות הללו בכל חנות ספרים, משחקים

bottom of page