top of page

בתי דפוס באשדוד

עודכן: 26 באוק׳ 2023

לפני כשלושה עשורים כשהאינטרנט והאי מייל נכנסו לחיינו, היו שטענו וניבאו כי הדפוס צפוי להיעלם. והנה, עשורים אחרי, הדפוס לא רק שלא נעלם, אלא גם מתפתח, מתקדם ומציע אפשרויות הדפסה חדשה לצד האפשרויות המוכרות.

בתי הדפוס כיום, נותנים מענה ושירות גם באופן ישיר וגם באופן דיגיטלי וכאשר הם מצוידים בטכנולוגיה של היום, הם מבטיחים גם מהירות וגם איכות ועוד מגוון חדש של אפשרויות הדפסה.

בתי דפוס באשדוד

למה דווקא בתי דפוס באשדוד?, כי אנחנו בדפוס אילן נמצאים באשדוד ושמחים וגאים לתת שירות לתושבי אשדוד והסביבה. לצד המיקום הפיזי שלנו, השירות שלנו רחב הרבה יותר ומתפרס לכל מקום בארץ וגם בחו"ל.

איכות הנובעת מטכנולוגיה

הטכנולוגיה פורצת דרך בכל יום תחומים חדשים, מייצרת יכולות חדשות ושיטות משוכללות יותר גם בתחום של הדפוס (לדוגמא, תחום ההדפסה בתלת ממד שהופך לנפוץ יותר ויותר).

בית דפוס מקצועי, חייב להיות עדכני ובקדמת השימוש בטכנולוגיות הללו שלרוב מאפשרות, הליך מדויק יותר ואיכותי יותר מבחינת נראות ומגע של עבודת ההדפסה.

מוצרי ותוצרי הדפסה

דפוס אילן הינו בית דפוס מהוותיקים ביותר מבין בתי דפוס באשדוד והסביבה, אך עם מודעות וקדמה טכנולוגית גבוהה, המציע מגוון שירותי דפוס, כולל שירותים ייחודיים.

  • לוחות שנה מיוחדים לכל מטרה ואירוע

  • אפשרויות רבות למוצרי קידום מכירות ושיווק, מותאמים לתחומי שונים (נדל"ן, רכב, חשמל וכדומה)

  • מוצרי מיתוג לעסקים, חברות

  • מוצרי בחיתוך לייזר מדויק המאפשר צורות ועיצובים מגוונים

  • חוברות, ספרים, מארזים

  • הדפסה בשיטת מוזאיק (שיטה ייחודית שמאפשרת ליצור אפשרויות רבות של עיצובים סביב קובץ אחד על ידי שינויים של פרמטרים שונים. התוצר הוא עותקים דומים אבל בעצם שונים וכל תוצר ייחודי)

מקצועיות שחוסכת כסף

מקצועיות נדרשת בכדי לספק מוצר איכותי ללקוח, זה ברור, אולם, רמת מקצועיות גבוהה של בית הדפוס היא גם דרך מרכזית עבורו לחסוך ללקוחות כסף.

ככל שבית הדפוס בעל מקצועיות גבוה יותר בהדפסה ובשימוש בטכנולוגיה חכמה יותר, השימוש בחומרים הופך להיות מדויק יותר ועל כן חסכוני יותר. בשורה התחתונה זהו חסכון שמגולגל ישירות ללקוח.

שירות אישי

לקוח גדול או לקוח קטן, בדפוס אילן, שניהם עדיין לקוח ורמת השירות תהיה דומה. שירות וייעוץ אישי, תוך כדי התאמה של שירות לכל לקוח וליווי החל שלב יצירת הקשר ועד לשלב הסיום ושביעות רצון מהתוצרים.

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הדפסת חצי גיליון

גיליונות וחצי גיליונות הן הדרך והשפה שבה בתי דפוס מגדירים את גודל הנייר לביצוע עבודת ההדפסה. מרבית עבודות הדפוס, עושים שימוש בגודל מלא או חצי גודל של תקן דף סטנדרטי, בכדי ליצור אחידות והבנה של גודל הת

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי

קלפים משמשים לצרכים רבים כאשר השימושים המוכרים ביותר הם: קלפים למשחקים בטווח גילאים צעיר ועד מבוגר, קלפים לצורכי טיפול רגשי קלפים למטרות ידע וחינוך. ניתן לרכוש קלפים למטרות הללו בכל חנות ספרים, משחקים

הדפסת ספרי מחזור

העידן הדיגיטלי הביא עמו נוחות וקלות יחסית של הכנת ספרי מחזור, זאת בשונה משנים קודמות שבהם ההכנה וההדפסה הייתה מאד מורכבת. הנוחות שביצירה והדפסה, הובילה לכך שספרי מחזור כבר אינם נעשים רק לקראת סיום התי

bottom of page