top of page

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי

עודכן: 26 באוק׳ 2023

קלפים משמשים לצרכים רבים כאשר השימושים המוכרים ביותר הם: קלפים למשחקים בטווח גילאים צעיר ועד מבוגר, קלפים לצורכי טיפול רגשי קלפים למטרות ידע וחינוך.

ניתן לרכוש קלפים למטרות הללו בכל חנות ספרים, משחקים ופנאי, אך למי שמעוניינים לחדש ולגוון, יש אפשרות להפוך את השימוש בקלפים להרבה יותר ממה שהוא. את זאת ניתן לעשות באמצעות הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי, הכולל הוספה של תוכן אישי או עסקי על קלפים קיימים או קלפים פרי עטכם.

מתנה ייחודית

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי היא אחת המתנות המרגשות שיש, שכן היא מהווה מזכרת מתמדת של רגשות טובים וחיובים. ככל שההשקעה בעיצוב ותכנון הקלפים גבוהה יותר ואישית יותר, כך המשמעות שהם מקבלים עולה.

רעיונות להדפסת קלפי משחק

קלפי ברכה - קלפים עליהם מדפיסים שלל ברכות ואיחולים שכתבתם בעצמכם או אספתם מכל מיני מקורות, קלפים עם תמונות מרגשות וכדומה.

קלפי משחק - אחד מסוגי הדפסות הקלפים הפופולאריות ביותר. ניתן להדפיס תוכן אישי, תמונות משולבות בתוכן של הקלפים המקוריים, אפשר להדפיס משחק קלפים שאתם המצאתם על בסיס משחק קיים ועוד.

לדוגמא, קלפי משחקי רביעיות אפשר לעשות עם תמונות של בני משפחה (4 תמונות/קלפים לכל בן משפחה) או קלפים למשחק רמי עם הדפסה של תמונות לצד מספרים הקלפים. האפשרויות כמעט ואינן מוגבלות.

קלפים עסקיים - כלי שיווקי מעניין עבור עסקים, מאפשר להדפיס פרטי מידע והתקשרות, בר קוד לקישור לאתר או דף נחיתה, מבצעים וכדומה. ההדפסה יכולה להיות על גבי גב של קלפי משחק קיימים וגם כקלפים בפני עצמם לחלוקה כבודדים, כמו פלאייר או כרטיס ביקור.

קלפי מזכרת - ניתן להכין לרגל יום הולדת, נישואים, בר או בת מצווה, להדפיס עליהם תמונות מהאירוע, לשלב ברכות ולהפוך את זה למזכרת מיוחדת, כולל אריזה אישית.

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי

בהדפסת קלפים אישיים, עיצוב הוא שם המשחק. בזכות האפשרויות הקיימות באמצעות הטכנולוגיה, עיצוב קלפים אינו רק תוכן ההדפסה (תמונה, ברכה או ציטוט) אלא המראה עצמו, ניתן ליצור קלפים בצורה שאינם רק מלבנית, לשלב פינות עגולות, למינציה, צבעים, קלפים דו צדדים ועוד אפשרויות.

צרו קשר עם דפוס אילן וגלו אילו אפשרויות מיוחדות יש עבור עיצוב קלפי משחק, טיפול, שיווק ולמעשה לכל צורך שתרצו.

אביזרים משלימים

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי, במיוחד כאלו הניתנים כמתנה או מזכרת, חשוב שיהיו ארוזים באריזה שגם תשמור אליהם אך גם תהיה מיוחדת. לכן ניתן להוסיף להדפסה גם אריזות מסוגים שונים, כולל אריזות עם הדפסה אישית בכדי להעניק חוויה אישית מלאה של הקלפים.

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בתי דפוס באשדוד

לפני כשלושה עשורים כשהאינטרנט והאי מייל נכנסו לחיינו, היו שטענו וניבאו כי הדפוס צפוי להיעלם. והנה, עשורים אחרי, הדפוס לא רק שלא נעלם, אלא גם מתפתח, מתקדם ומציע אפשרויות הדפסה חדשה לצד האפשרויות המוכרו

הדפסת חצי גיליון

גיליונות וחצי גיליונות הן הדרך והשפה שבה בתי דפוס מגדירים את גודל הנייר לביצוע עבודת ההדפסה. מרבית עבודות הדפוס, עושים שימוש בגודל מלא או חצי גודל של תקן דף סטנדרטי, בכדי ליצור אחידות והבנה של גודל הת

הדפסת ספרי מחזור

העידן הדיגיטלי הביא עמו נוחות וקלות יחסית של הכנת ספרי מחזור, זאת בשונה משנים קודמות שבהם ההכנה וההדפסה הייתה מאד מורכבת. הנוחות שביצירה והדפסה, הובילה לכך שספרי מחזור כבר אינם נעשים רק לקראת סיום התי

bottom of page