top of page

מחברות בכריכה קשה

מחברות בכריכה קשה הן המחברות המסורתיות לסטודנטים.המחברת בכריכה קשה שקיימת כבר מאות שנים, הוחלפה במחברות ספירלות ועיצובים אחרים של מחברות.

המחברת המסורתית בכריכה קשה מכילה את כל החומרים שתצטרכו כדי לכתוב בה. כריכה קשה ונייר עם חווית כתיבה טובה ותפורים יחד כך שהוא לא ייקרע. אלה נועדו לשמש תלמידי בית ספר ולספק להם פנקס רשימות במהלך שיעוריהם.

כשמחברות ספירלה הגיעו לשוק, הן שווקו כעיצוב גמיש יותר שיכול לשמש כל אחד, אפילו את הסטודנטים שלא רוצים שיראו אותם נושאים מחברות בכריכות עבות בבילוי בבית הספר או במכללה. מחברות הספירלה גם קלים יותר מקודמיהם, אך עדיין מספקים חווית כתיבה באיכות מעולה

הבדלים בין מחברות בכריכה קשה למחברות ספירלה

בהשוואה למחברת הספירלה המסורתית, מחברת בכריכה קשה מציעה חווית כתיבה משופרת. קל יותר לרשום בה הערות ולכתוב בה, ויש לה גם מערכת סימניות משופרת.

המחברת בכריכה קשה מציעה יותר מקום לרעיונות ולמחשבות שלך, מה שיכול להיות מועיל כשאתם במהלך סיעור מוחות עם עצמכם או מנסים לזכור משהו מבית הספר או מכללה. הוא גם נוטה הרבה פחות להיקרע או להתבלות מאשר מקבילו הפחות עמיד.

המחברת בכריכה קשה היא בדרך כלל יקרה יותר ממחברת הספירלה, אבל זה בדרך כלל בגלל שהיא נוצרה באיכות גבוהה יותר של נייר שתחזיק הרבה יותר זמן.


מחברת עם שם

מחברת עם שם היא מחברת שבדרך כלל השם שלכם יהיה מודפס עליה. השם משמש לעתים קרובות לזיהוי הבעלים של המחברת, כגון 'המחברת שלי' או 'היומן שלי'. יש אנשים שמשתמשים בשמות שלהם כתגים למחברות שלהם, מה שיכול להיות שימושי לארגון כל ההערות שלכם במקום אחד.


אנו בחברת “דפוס אילן” מתגאים בכך שאנו מקפידים על קשר אישי וחם עם לקוחותינו, מתאימים לכל לקוח את הפתרונות הטכנולוגיים והשיווקיים בהתאם לצרכיו ומאמינים בדבר אחד, שההצלחה של לקוחותינו היא הצלחה שלנו.

רוצים לרכוש מחברות בכריכה קשה לצורך אישי או לעסק?

אתם מוזמנים להתחיל איתנו בצ’אט או להשאיר פנייה באתר או פשוט להתקשר אלינו ונשמח לשוחח איתכם.

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בתי דפוס באשדוד

לפני כשלושה עשורים כשהאינטרנט והאי מייל נכנסו לחיינו, היו שטענו וניבאו כי הדפוס צפוי להיעלם. והנה, עשורים אחרי, הדפוס לא רק שלא נעלם, אלא גם מתפתח, מתקדם ומציע אפשרויות הדפסה חדשה לצד האפשרויות המוכרו

הדפסת חצי גיליון

גיליונות וחצי גיליונות הן הדרך והשפה שבה בתי דפוס מגדירים את גודל הנייר לביצוע עבודת ההדפסה. מרבית עבודות הדפוס, עושים שימוש בגודל מלא או חצי גודל של תקן דף סטנדרטי, בכדי ליצור אחידות והבנה של גודל הת

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי

קלפים משמשים לצרכים רבים כאשר השימושים המוכרים ביותר הם: קלפים למשחקים בטווח גילאים צעיר ועד מבוגר, קלפים לצורכי טיפול רגשי קלפים למטרות ידע וחינוך. ניתן לרכוש קלפים למטרות הללו בכל חנות ספרים, משחקים

bottom of page