top of page

שירותי חיתוך נייר בלייזר

שירותי חיתוך נייר בלייזר הפכו לטרנד פופולרי בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא שהם הרבה יותר מהירים ויעילים משיטות חיתוך הנייר המסורתיות.

במאמר זה נתמקד בהזמנות לאירועים חתוכות בלייזר, המספקות דרך מצוינת להעניק לאירוע נופך אישי. ישנם שימושים רבים להזמנות בחיתוך לייזר אלו, כגון חתונות, ימי הולדת, ימי נישואין ועוד.


שירותי חיתוך בלייזר

שירותי חיתוך נייר בלייזר קיימים כבר קצת יותר מ-20 שנה, אך רק לאחרונה הם משמשות להזמנות לאירועים.

שירותי חיתוך נייר בלייזר גדלו בפופולריות בעזרת הטכנולוגיה. נייר נחתך כעת לחתיכות באמצעות לייזרים ומניחים בתוך מסגרת או על מעמד, ויוצרים כל צורה שאפשר להעלות על הדעת. זה הופך שירות זה לאידיאלי עבור הזמנות מכיוון שהם יכולים לספק את הכמות המושלמת של יצירתיות תוך כדי דרישה למידת מקצועיות מסוימת במראה החיצוני.


חנויות בעלות שירות הזמנות חתוכות בלייזר

חברות מקוונות וחנויות לחיתוך לייזר מספקות שירותי חיתוך נייר ללקוחותיהן. שירות זה נעשה עם מגוון מכונות שיכולות לחתוך את עובי החומר או לחתוך ממנו צורות. הדפסים נחתכים בדרך כלל ומקפלים על מנת ליצור הזמנות מותאמות אישית, שילוט, הוספת כרטיסי ברכה ועוד.


יתרונות של שירותי חיתוך נייר בלייזר

שירותי חיתוך נייר בלייזר פופולריים מכיוון שהם מספקים חיתוך אופטימלי במינימום פסולת.

מלבד החיסכון בזמן ובמאמץ, חיתוך לייזר מספק גם איכות טובה יותר של המוצר.

הפריטים מונחים תחילה על מתקן חיתוך. לאחר מכן משאירים את המכונה לנוע לאורך הפריט, חותכת אותו תוך כדי. מערכות לייזר אינן דורשות שימון, והאור בעוצמה הגבוהה הנפלט מהלייזר יוצר קווים זורמים המספקים דפוסים יפים.

תהליך זה יכול גם להפחית את צריכת האנרגיה עד 90% לעומת שיטות חיתוך מסורתיות כגון סכין או מדפסת לייזר. ניתן לראות כי השימוש בדיו במדפסות לייזר צורך את מירב האנרגיה לעמוד אחד, ולעומת זאת, שיטת חיתוך לבייזר מאפשרת ניצול של יותר מ-50% מהדיו בעמוד נתון.


אנו בחברת “דפוס אילן” מתגאים בכך שאנו מקפידים על קשר אישי וחם עם לקוחותינו, מתאימים לכל לקוח את הפתרונות הטכנולוגיים והשיווקיים בהתאם לצרכיו ומאמינים בדבר אחד, שההצלחה של לקוחותינו היא הצלחה שלנו.

מעוניינים לשמוע עוד על שירותי חיתוך נייר בלייזר?

התקשרו אלינו או השאירו לנו פנייה באתר ונחזור אליכם בהקדם.

32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

בתי דפוס באשדוד

לפני כשלושה עשורים כשהאינטרנט והאי מייל נכנסו לחיינו, היו שטענו וניבאו כי הדפוס צפוי להיעלם. והנה, עשורים אחרי, הדפוס לא רק שלא נעלם, אלא גם מתפתח, מתקדם ומציע אפשרויות הדפסה חדשה לצד האפשרויות המוכרו

הדפסת חצי גיליון

גיליונות וחצי גיליונות הן הדרך והשפה שבה בתי דפוס מגדירים את גודל הנייר לביצוע עבודת ההדפסה. מרבית עבודות הדפוס, עושים שימוש בגודל מלא או חצי גודל של תקן דף סטנדרטי, בכדי ליצור אחידות והבנה של גודל הת

הדפסת קלפי משחק בעיצוב אישי

קלפים משמשים לצרכים רבים כאשר השימושים המוכרים ביותר הם: קלפים למשחקים בטווח גילאים צעיר ועד מבוגר, קלפים לצורכי טיפול רגשי קלפים למטרות ידע וחינוך. ניתן לרכוש קלפים למטרות הללו בכל חנות ספרים, משחקים

bottom of page